Klachten afhandeling

Klachten over onze dienstverlening of producten

Tijdens de afspraken is er altijd de mogelijkheid om mogelijke klachten te bespreken. Ondanks het feit dat wij uitgebreid met u de mogelijkheden en eventuele beperkingen van de verstrekking hebben besproken, kan het toch zo zijn dat de verstrekking niet voldoet aan de eisen die van een dergelijke verstrekking mag worden verwacht.
In onze kapsalon ligt, voor u, de brochure klachtenprocedure klaar. Daarnaast krijgt u altijd het klachtenformulier mee.
Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u bijgesloten klachtenformulier in te vullen en dit naar ons te sturen t.a.v.   

NL Wear Hair
Bloemendaalweg 4
5143 NB Waalwijk

Binnen 5 werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw klacht. Het spreekt vanzelf dat NL Wear Hair er alles aan doet om samen met u de juiste oplossing te vinden. Wanneer er geen passende oplossing gevonden wordt, dan kan het klachtenformulier, op uw verzoek, als klacht worden voorgelegd bij de Geschillencommisie. Uw kapper is daar bij aan gesloten. Het doel van deze commissie om geschillen tussen consument en ondernemer op een goede en snelle manier op te lossen. www.degeschillencommissie.nl .

Heb je een vraag?